Ingredients i conservació / Ingredientes y conservación

Les galetes de Sucre están fetes manualment amb els següents ingredients: mantega, sucre, farina, ous, sal, aigua, merenga en pols, albúmina d'ou, crémor tàrtar, extracte de vainilla, colorants alimentaris i mooooolt d'amor.
 
Es conserven en perfecte estat durant 3 mesos -que és el que s'indica a l'etiqueta de cada galeta- però com que no porten ingredients que es puguin fer malbé, poden consumir-se fins un parell de mesos després. En aquest cas no podem garantir que la textura segueixi sent la òptima (vaja que poden estar una mica remullides!) però són perfectament comestibles.
 
Les galetes Sucre són 100% personalitzables; si al blog no trobeu cap model que s'adapti al que esteu buscant, tan sols ens ho heu de dir i ens posem en marxa! Podeu veure més fotos a Pinterest.

Les comandes s'han de fer amb un mínim de 5 dies d'antel.lació i poden enviar-se a qualsevol lloc ja que les galetes van dins d'una caixa, en bossetes individuals i, embolicades amb paper de bombolles.
 
Per contactar amb nosaltres envieu un mail a infosucrebcn@gmail.com
.......................................

Las galletas de Sucre están hechas a mano con los siguientes ingredientes: mantequilla, azúcar, harina, huevos, sal, agua, merengue en polvo, albúmina de huevo, crémor tártaro, extracto de vainilla, colorantes alimentarios y muuuuucho amor.

Se conservan en perfecto estado durante 3 meses -que es lo que se indica en la etiqueta del reverso de cada galleta- pero como no llevan ingredientes que puedan ponerse malos, se pueden consumir hasta un par de meses después. En este caso no podemos garantizar que la textura siga siendo la óptima (¡que pueden estar un poco reblandecidas, vamos!) pero son perfectamente comestibles.

Las galletas Sucre son 100% personalizables; si en el blog no encontráis ningún modelo que se adapte a lo que estáis buscando, tan solo tenéis que decírnoslo ¡y nos ponemos manos a la obra! Podéis ver más fotos en Pinterest.

Los encargos deben hacerse con un mínimo de 5 días de antelación y pueden mandarse a cualquier lugar puesto que van dentro de una caja, en bolsitas individuales y envueltas en papel de burbujas.

Para contactar con nosotros mandar un mail a infosucrebcn@gmail.com
 
Blogging tips
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...