Per fi tinc blog / Por fin tengo blog

Pensava que fer un blog era fàcil, que el mateix Blogger et donava indicacions clares, que no havies de saber res de HTML... que equivocada estava!!! M'ha costat suor i llàgrimes -així sóc jo, una mica exagerada-. Sort de la Is de Mamá, quiero ser blogger, el seu blog és súper útil, us el recomano! 
El disseny del meu blog encara no està acabat ni tan bonic com jo volia però l'aniré millorant... En ell hi trobareu les galetes que faig per diferents ocasions, algunes receptes, recomanacions de llocs i tot allò que cregui que us pot interessar.
Espero que el disfruteu!
Laia
...................................................
 
Pensaba que hacer un blog era fácil, que Blogger te daría indicaciones claras, que no tenías que saber nada de HTML... ¡¡¡que equivocada estaba!!! Me ha costado sudor i lágrimas -así soy yo, un poco exagerada-. Suerte de Is de Mamá, quiero ser blogger, su blog es súper útil, ¡os lo recomiendo!
El diseño de mi blog todavía no está terminado ni tan bonito como yo quería pero lo iré mejorando... En él encontrareis las galletas que hago para diferentes ocasiones, algunas recetas, recomendaciones de lugares y todo aquello que crea que os puede interesar.
Espero que lo disfrutéis!
Laia

Blogging tips
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...